• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Itàlia i Noruega completen el llistat de participants a la Furusiyya FEI Nations Cup

RCP.CSIO13-216Després de la classificació d'Itàlia i de Noruega aquest cap de setmana al concurs d'Arezzo, ja es coneixen les 18 nacions que participaran a la gran final Furusiyya FEI Nations Cup ™ Jumping Final i que serà el plat fort de la 103 Edició del Concurs de Salts Internacional de Barcelona (CSIO Barcelona).

RCP.CSIO13-122Després de les classificacions d’Itàlia i Noruega, la competició per equips més important del calendari hípic internacional, i amb la major dotació en premis, ja ha aconseguit tancar les divuit seleccions que lluitaran per obtenir la victòria en aquesta edició i substituir en el palmarès d’aquesta competició a la selecció de França, guanyadora de l’edició 2013. En aquesta edició, a més de l’equip espanyol, que actuarà com amfitrió i té com objectiu superar la dotzena posició aconseguida l’any anterior, també hi participaran, representant a Europa, els equips d’Alemanya, Bèlgica, França, Regne Unit, Holanda, Suècia, Noruega i Itàlia, representant a Nord Amèrica, hi formaran part Canada i USA, des de Sud-Amèrica,  arribaran a Barcelona els equips de Brasil i Colòmbia. Austràlia i Japó són les nacions classificades pel continent Asiàtic, mentre que Aràbia Saudita i Qatar representaran a l’Orient Mitjà, completant Egipte la representació del continent africà.

Novetat amb dues proves nocturnes

90 genets i 180 cavalls prendran part en la nova edició del CSIO Barcelona que promet convertir-se en la millor de la seva història. "L'edició d'enguany compta amb una participació de primer nivell", assegura Ramon Català, president del CSIO Barcelona, que afegeix que "Alemanya, la súper potència per excel·lència d'aquest esport, va ser la gran absent de l'any passat i en aquesta ocasió és una de les favorites juntament amb França i Holanda ". Després de l'èxit de la passada edició, el CSIO Barcelona ha ampliat considerablement el seu aforament que ascendeix a 4.000 seients. "Així mateix hem incrementat el nombre de llotges i taules assegurant una major confortabilitat a tots els assistents", afirma Eudald Bonet, president del Reial Club de Polo de Barcelona. "CSIO Barcelona és una oportunitat única perquè la nostra ciutat s'acosti a l'hípica", assegura Luis Comas, president de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona, òrgan rector de la Barcelona Equestrian Challenge (BECH). Novament, la jornada del dijous serà jornada de portes obertes per facilitar així l’entrada de tots els aficionats.

Aquest any s'ha modificat el format de la competició, incorporant dues proves nocturnes. Mentre la vetllada de divendres acollirà la Copa Longines de la Ciutat de Barcelona, la Gran Final Furusiyya protagonitzarà la nit del dissabte, coincidint amb el sopar de gala.

El programa lúdic del CSIO Barcelona es completa amb l'espectacle a càrrec de "Còrdova Eqüestre" que es repetirà en tres ocasions durant l'esdeveniment i Furusiyya oferirà una magnífica cerimònia de cloenda a la nit de dissabte. Làsers i projeccions reproduiran motius eqüestres i galàctics. El show culminarà amb l'actuació en directe del cantant nord-americà Aloe Blacc, conegut mundialment pel seu èxit “Wake me up”, un single que ha estat número 1 a un total de 22 països entre ells Espanya.