• bg1
  • bg5
  • bg6

TREC Autonòmic a Les Tanques

PTV ALEVINS CTO.CAT. TREC CAVALL DEMAR 5Al llarg del cap de setmana, al Centre d'Equitació Les Tanques a Viladecans acollirà un concurs de TREC, de categories Menors / TRE * / TREC **

TREC Infantil puntuable per a la Lliga Catalana

natura a cavallClub Hípic Natura a Cavall celebrarà diumenge un concurs de TREC per a les categories de Benjamins, Alevins i Infantils, a més de ser puntuable per a la Lliga serà classificatori per al Campionat de Catalunya.

Clínic de TREC al Club Hipic Cerdanya

ScannedImage 6L'actual campió del món i set vegades campió d'Espanya, Pau Dorca, serà l'encarregat d'impartir un Clinic sobre la disciplina de TREC.

Natura a Cavall va celebrar un concurs territorial de TREC

1873905617230123613301264649294754610139024oDiumenge 28 es va celebrar al Club Hípic Natura a Cavall, Girona, un concurs de TREC, categories 0*,1*y 2* puntuable per la Lliga Catalana 2017.

TREC per a totes les categories al Club Esportiu Binomis

trec binomisEl proper cap de setmana les instal·lacions del Club Esportiu Binomis, a St. Fost de Capcentelles, acolliran un concurs de TREC puntuable per a la Lliga Catalana.

La catalana Claudia Massagué es va portar la plata al internacional de TREC *** a Riocabado

Claudia massag 20170322 233950El 18 i 19 de març es va celebrar a les instal·lacions del CH Horas a Caballo, a la localitat de Riocabado, Àvila, el Concurs Internacional de Trec ***, vàlid per la Copa d' Europa.

Torna el TREC a Santa Coloma de Farners, Girona

TREC Adultos 28 mayoEn aquesta ocasió el Club Hípic Natura a Cavall celebrarà  un concurs de TREC puntuable pel Campionat de Catalunya Adults (Cadets *, Júnior * / **, Sènior * / **)

Convocat un curs per a jutges de TREC

teaserbox 52247048La vocalia de Jutges juntament amb la Comissió d'Ensenyament i la Comissió de TREC de la Federació Catalana d'Hípica convoquen un curs per a jutges territorials de TREC

Inauguració de la temporada de TREC de les categories dels mes petits

cavall1Més de trenta genets van participar al Campionat Infantil de TREC que Cavall de Mar va organitzar el diumenge 12 de març al seu centre de Llagostera.