• bg1
  • bg5
  • bg6

Dues medalles per a Catalunya, al Campionat d'Espanya de TREC

TREC Cto Esp 2017S'ha celebrat a Cantàbria, durant aquest cap de setmana. el Campionat d'Espanya de Trec, organitzat pel Centro Ecuestre Santibañez, al qual cal felicitar per la seva magnifica organització.

Natura a Cavall va celebrar un concurs territorial de TREC

1873905617230123613301264649294754610139024oDiumenge 28 es va celebrar al Club Hípic Natura a Cavall, Girona, un concurs de TREC, categories 0*,1*y 2* puntuable per la Lliga Catalana 2017.

TREC per a totes les categories al Club Esportiu Binomis

trec binomisEl proper cap de setmana les instal·lacions del Club Esportiu Binomis, a St. Fost de Capcentelles, acolliran un concurs de TREC puntuable per a la Lliga Catalana.

El Campionat d'Espanya de TREC 2017 tindrà lloc a Cantàbria

Cto Esp TRECLes instal·lacions del El Centro Ecuestre Santibáñez a Villacarriedo, és el lloc escollit per celebrar el campionat d’aquest any de les categories de Menors, Junior i Sènior, tant individual com per equips.

Torna el TREC a Santa Coloma de Farners, Girona

TREC Adultos 28 mayoEn aquesta ocasió el Club Hípic Natura a Cavall celebrarà  un concurs de TREC puntuable pel Campionat de Catalunya Adults (Cadets *, Júnior * / **, Sènior * / **)

Convocat un curs per a jutges de TREC

teaserbox 52247048La vocalia de Jutges juntament amb la Comissió d'Ensenyament i la Comissió de TREC de la Federació Catalana d'Hípica convoquen un curs per a jutges territorials de TREC

TREC Autonòmic a Les Tanques

PTV ALEVINS CTO.CAT. TREC CAVALL DEMAR 5Al llarg del cap de setmana, al Centre d'Equitació Les Tanques a Viladecans acollirà un concurs de TREC, de categories Menors / TRE * / TREC **

TREC Infantil puntuable per a la Lliga Catalana

natura a cavallClub Hípic Natura a Cavall celebrarà diumenge un concurs de TREC per a les categories de Benjamins, Alevins i Infantils, a més de ser puntuable per a la Lliga serà classificatori per al Campionat de Catalunya.

Clínic de TREC al Club Hipic Cerdanya

ScannedImage 6L'actual campió del món i set vegades campió d'Espanya, Pau Dorca, serà l'encarregat d'impartir un Clinic sobre la disciplina de TREC.