• bg1
  • bg5
  • bg6

Nou Curs Nacional de Jutges de TREC

Cto Catalunya_Trec3El Comitè Tècnic Nacional de Jutges (CTNJ) de la RFHE, juntament amb la Federació Hípica Extremenya, convoquen un nou curs d’ascens a Jutge Territorial a Jutge Nacional de la disciplina de TREC.

Aquesta convocatòria està indicada per tots aquells Jutges Territorials interessats en promocionar a la categoria nacional, sempre que es tinguin els següents requisits:

-   - Tenir llicència esportiva nacional

-   - No tenir més de 55 anys

-  - Tenir una antiguitat mínima de 2 anys com a Jutge Territorial

-  - Ser proposat per la seva Federació Territorial en base a la valoració del seu currículum esportiu i sempre que es compleixin els requisits mínims d’actuacions que es fixin per a cada disciplina. En TREC, s’haurà de tenir un mínim de dues actuacions com a membre d’un Jurat de Camp en competicions de caràcter nacional o territorial durant els dos últims anys.

-  - No estar inhabilitat, ni dins un procediment  que pugui concórrer a una inhabilitació.

-  - Superar les proves que estiguin fixades.

Aquest curs servirà a tots els jutges inactius per recuperar la seva condició de Jutge Nacional en Actiu.

El Curs es desenvoluparà  els dies 9, 10 i 11 de maig de 2014 a les instal.lacions del Club Hípic Monfrague a Càceres i estarà dirigit per Joaquín Fernández Duró, Jutge Nacional A , coordinat per Francisco González i actuarà com a Ponent, Joaquín Fernández. El curs constarà de dues fases, una teòrica  i una segona teòrica-pràctica.

La Fase Teòrica, es realitzarà per correspondència, i consistirà en la contestació de qüestionaris sobre reglaments de TREC, General (RG), Disciplinari (RD), Veterinari (RV) de la RFHE. A més, es realitzarà durant el cap de setmana del 9/11 de maig, amb l’assistència d’un Jutge Nacional de TREC, diverses conferències i coloquis, completant-se al final de les jornades amb un exercici escrit.

La Fase Pràctica, es realitzarà durant dues competicions de caràcter nacional o territorial, pudent ser la primera d’elles el Campionat d’Espanya de TREC, que es celebrarà com a part del curs els dies 10 i 11  de maig a les instal.lacions del C.H. Monfrague a Càceres.

El preu del curs serà de 100 euros, i s’haurà d’abonar en el compte bancari de la Federació Extremenya: ES74-3009-0001-28-1141070126

Si voleu més informació podeu descarregar-vos l’arxiu adjunt.

CONVOCATORIA_CTNJ_TREC1.doc