• bg1
  • bg5
  • bg6

Nova jornada de la Lliga Catalana de TREC Menors

binomis sant_fost_4Aquest diumenge dia 18 de maig, el Club Esportiu Binomis de Sant Fost de Campsentelles acollirà una nova jornada de la Lliga Catalana de TREC de Menors i que correspondrà a les categories de Benjamins, Alevins i Infantils.

Les diferents proves s’iniciaran a primera hora del matí, realitzant-se primerament la reunió prèvia i el control dels equips. La competició està prevista iniciar-se a les 08:50 hores, amb la Prova d’Orientació (P.O.R), que es perllongarà fins a les 11:30 hores, per donar pas cinc minuts després a la Prova d’Aires (P.A.R), que durarà fins a les 13:00. Per finalitzar, els participants s’enfrontaran a les Proves de Terreny Variable (P.T.V), que s’iniciaran a les 13:15 hores i conclouran, aproximadament, a les 15:00 hores. El lliurament de premis pels guanyadors de les tres categories està previst iniciar-se a les 17:00 hores.  El Jurat d’aquesta jornada estarà format per Bernat Font com a President, amb Aleix Font com a Vocal i Cap de Pista, i Adrià Tauler exercirà de Delegat Federatiu.