• BG
  • bg4
  • bg5

Clínic de Rafael Arcos a Can Alzina

DSC0211-0-minDurant el cap de setmana passat, a les instal·lacions de Club Hípic Can Alzina a Polinyà, es va celebrar un clínic de Doma Vaquera.

West Fork celebra dos Campionats de Catalunya

cartel DV AE buenoAl llarg del cap de setmana se celebraran els Campionats de Catalunya 2017 corresponents a les disciplines de Doma Vaquera i Alta Escola a les instal·lacions de la Hipica West Fork de Reus.

Concurs territorial de Doma Vaquera a Can Calot

DVLes instal·lacions de la Hípica Can Calot situades a Tona acolliran aquest diumenge al segon concurs territorial de vaquera de 1 *

Convocat un curs de promoció a Jutge Nacional B d’Equitació de Treball

Pedro Torres Equitacion de trabajoEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges (CTNJ) en col·laboració amb la Federació Hípica de Castella i Lleó, convoquen un curs / seminari d'Equitació de Treball.

Torna la Doma Vaquera

Concurs de doma vaquera Aquest diumenge 17 de setembre "Amics de la Doma Vaquera" organitza un concurs territorial de Vaquera, a les instal·lacions del GT de Folgueroles.

Celebrat al Club el Caballo y su Arte un concurs territorial de Doma Vaquera.

185822038082312293425446094575431671318842nTal com estava previst es va celebrar diumenge, a Sant Pere Pescador, un concurs de doma vaquera territorial 1 *

Celebrat el Campionat de Catalunya de Doma Vaquera i Alta Escola

Cto Cat DV West NovUn bon nombre de genets i amazones es van donar cita aquest cap de setmana, a l'Hípica West Fork, per participar en els campionats 2017, on les finals es van disputar el diumenge.

Carlos Pirez guanya la prova de domats a Can Calot

18893354 818200858345581 4239880486282654468 nFestival de Doma Vaquera diumenge a l'Hípica Can Calot on es van disputar cinc proves, Alevins, Alevins Promoció, Iniciats, Intermitja I i domats.

Amics de la Doma Vaquera organitzen un concurs territorial

Vaquera 21 mayoEl Club Hipic El Caballo y su Arte a Sant Pere Pescador, celebrarà  diumenge un concurs territorial de doma vaquera categoria 1 *.