• bg1
  • bg4
  • bg5

Horseball, Doma Clàssica i Alta Escola a West Fork

horseball altaCap de setmana complet en l'Hípica West-Fork, a Reus, que el dissabte 17 de juny acollirà la final de la Lliga Catalana de Horseball

Alta Escola a El Club El Caballo y su Arte

antonio-maldonado-viernesLes instal·lacions d’El Club El Caballo y su Arte a Castelló d’ Empúries acolliran diumenge un concurs d'Alta Escola Territorial puntuable pel Campionat de Catalunya.

Reunió de la Comissió d'Alta Escola a Cambrils

IMG-20160227-WA0004Aquest dissabte passat es va reunir a Cambrils la comissió d'Alta Escola de la FCH amb motiu de la posada en marxa de la nova temporada 2016.

L'Alta Escola prepara la temporada

cavallEl passat 13 de gener, la comissió de Doma d'Alta Escola Espanyola de la Federació Catalana d'Hípica es va reunir a Sevilla a la seu de la Federació Andalusa.

Salt, Doma Clàssica i Alta Escola a la Fira de Sant Jaume 2016 (3)

13631422 588191578030481 2780643314053379485 nEls propers dies 22, 23 i 24 de juliol tindrà lloc una nova edició de la Fira de Sant Jaume, que organitza Reus Promoció amb la col·laboració de l’Associació dels Amics dels Cavalls de les comarques de Tarragona, al recinte del Parc de la Festa, al camí del Roquís.

Coneixem els medallistes del Campionat de Catalunya d’Alta Escola i Doma Vaquera

12167017 10206467794366560 484652154 nEl Vila Pony Club,  va acollir aquest dissabte 17 d'octubre, un doble Campionat de Catalunya de les disciplines de Doma Vaquera i Doma d’Alta Escola.

Aclariment al Reglament per al Campionat de Catalunya d'Alta Escola

Castellar25A continuació podeu consultar la nota aclaridora realitzada per la Comissió d'Alta Escola de la Federació Catalana d'Hipica per al Campionat de Catalunya 2016

Doma Vaquera i Alta Escola a l'Hípica Can Calot

Can Calot JulioAmics de la Doma Vaquera organitza aquest diumenge, a les instal·lacions de Can Calot a Tona, un concurs de Doma Vaquera i un altre d'Alta Escola Territorials 1*.

Campionat de Catalunya 2015 d’Alta Escola i Doma Vaquera

vila pony clubEl Vila Pony Club, de la localitat de Sant Miquel d’Olerdola, acollirà aquest dissabte 17 d'octubre, un doble Campionat de Catalunya de les disciplines de Doma Vaquera i de Doma d’Alta Escola.