• bg7
  • bg12
  • bg13

Arriba el primer Campionat de Catalunya de l'any

IMG 8581El primer campionat d'aquest any tindrà lloc  aquest cap de setmana i serà de Reining, modalitat pertanyent a la disciplina de Western.

Ja tenim nous Campions de Catalunya de Reining

Campionat-Catalunya-Reining-i-Cow-Horse-2016Aquest passat cap de setmana es van celebrar a NH les finals dels Campionats de Catalunya que estaven pendents. Una gran competició que posa fi una temporada realment llarga i completa.

Dos Campionats de Catalunya de Western durant el cap de setmana

Ranch Sorting 19 NoviembreEl Club Natural Hípic celebrarà, en les seves instal·lacions de Castellbell i el Vilar, el dissabte 19  el Campionat de Catalunya 2016 de Ranch Sorting i el diumenge 20 serà el torn del Campionat de Catalunya 2016 de  Cattle Penning.

Andreu Nogue representarà a Espanya al Mundial de Reining Juvenil

Andreu Nogue InfantilPer primera vegada el Reining espanyol envia un equip al Campionat del Món d'aquesta disciplina,  categoria juvenil

Darrers Campionats de Catalunya 2016 de Western

posterdesembreReining-Cow-Horse-DiciembreAl Club Natural Hípic a Castellbell i el Vilar arriben els dos últims Campionats de Catalunya 2016, corresponents a Reinning i Cow Horse.

Campionat de Catalunya de Horsemanship

chris-cox-horsemanship-01A les instal·lacions del RW Ranch, a la Pobla de Montornès,  tindrà lloc diumenge 23  el Campionat de Catalunya de Horsemanship 2016, modalitat de la munta western.

Comença la Copa Federacions de Reining

Reining AbrilDissabte dia 8 al Club Natural Hipic celebrarà el primer concurs de Reining de la "Copa Federacions 2017",  a les seves instal·lacions de Castellbell i el Vilar.

Campionats de Catalunya de Ranch Sorting i Cattle Penning, western en estat pur.

ctoEls dies 18 i 19 de novembre a Natural Hipic, dues de les més emocionants disciplines del treball decidien als Campions de Catalunya 2016

RW Ranch celebra el Campionat de Catalunya 2016 de Trail

14516453 666367500178389 5071772633954711826 nEl passat dia 25 de setembre es va celebrar a RW RANCH el Campionat de Catalunya de Trail, disciplina oficial de la Munta Western.