• bg7
  • bg12
  • bg13

Proclamats els nous campions de Catalunya de Team Penning i Ranch Sorting

Jeronimo Bruno2L’Associació Esportiva d’Equitació de Treball Western (AEETW), conjuntament amb la Federació Catalana d’Hípica, va organitzar aquet darrer cap de setmana una nova edició dels Campionats de Catalunya de Team Penning i Ranch Sorting.

El Campionat que es va dividir en dues jornades, va tenir un total de cinc categories, dues de Team Penning i tres de Ranch Sorting. En el Campionat de Team Penning, i a la categoria Open, el nou equip campió de Catalunya és el format per Jerónimo Bruno amb Troubled Ganster, Marta Puigagut amb Crotijera 3 i per Rafael Tramullas amb Indiana Three Breeze. La medalla d’argent va recaure en el conjunt format per Jerónimo Bruno amb Troubled Ganster,  Rafael Tramullas amb Indiana Three Breeze i per Juan Araquistain amb Hicky Ginger Chex. El podi de la categoria el va completar l’equip format per Pol Riera amb Dry Serenade, Jerónimo Bruno amb Troubled Ganster i per David Fabregat amb She Prefers Outside.

A la categoria Open Limited, els nous campions de Catalunya són, Jerónimo Bruno amb Troubled Ganster, Rafael Tramullas amb Indiana Three Breeze i Quim Font amb Zinkycat. La medalla d’argent va ser per l’equip format per  Rafael Tramullas amb Indiana Three Breeze, Pol Riera amb Dry Serenade i per Marta Puigagut amb Cortijera 3. El podi de la prova el va completar, l’equip format per Nuri Puig amb Zagal XXXVII,  Laia Escuer amb Wright Savanah Chexs i per Andreu Nogué amb Jakyluca.

RANCH SORTING

Com dèiem anteriorment, en Ranch Sorting es van realitzar tres categories: Open, Open Limited i Youth. A la primera categoria, la medalla d’Or va ser per l’equip format per Andreu Nogué amb Acheron i per Juan Araquistain amb Hicky Ginger Chex. La medalla d’Argent va ser per Andreu Nogué amb Acheron i per Jeronimo Bruno amb Troubled Ganster, tancant el podi, l’equip format per Jeronimo Bruno amb Troubled Ganster i per Juan Araquistain amb Hicky Ginger Chex. De la categoria Open Limited, els nous campions de Catalunya són Pepita Cabañate amb Luzo i Juan Araquistain amb Hicky Ginger Chex. La medalla d’Argent va recaure en Laia Escuer amb Weight Savanah Chexs i en Andreu Nogué amb Jakyluca, mentre que el bronze va ser per Nuria Puig amb Zagal XXXVII i Andreu Nogué amb Jakyluca.  Finalment, el Campionat es va tancar amb la celebració de la categoria Yout, una prova que va tenir com a guanyadors a la parella formada per Alícia Latorre amb Woody i per Ainna Herència amb Topsail Doll Pine. L’Argent va ser per Andreu Nogué amb Dru Serenade i per Pol Riera amb Jakyluca, tancant el podi el format per Andreu Nogué amb Jakyluca i per Ana Araquistain i Txiki.