• bg1
  • bg5
  • bg6

Torredembarra escenari del Campionat de Catalunya de CCE 2014

viadufresneAquest proper dissabte, dia 18 d’octubre, el Centre d’Equitació Torredembarra acollirà el Campionat de Catalunya de Concurs Complet d’Equitació (CCE), sent novament seu del Campionat de Catalunya d’aquesta disciplina olímpica.

En aquesta ocasió, el Campionat estarà dividit en cinc categories: Benjamins, Alevins, Infantil, Juvenil i Absolut. La competició s’iniciarà ben d’hora amb les proves corresponents a la Doma Clàssica. Un cop finalitzades totes les sortides a pista, serà el torn del Cross, un recorregut que estarà dissenyat per Robert Pons. El Campionat es completarà amb les proves de Salt d’Obstacle, amb un recorregut dissenyat per Albert Bernat i a on els participants s’enfrontaran amb obstacles de 0.40 m. (Benjamins), 0.60 m. (Alevins), 0.90 m. (Infantil), 1.00 m. (Juvenil) i 1.15 m (Absolut).

En aquesta edició, el Jurat estarà format per Griselda Cristófol com a Presidenta amb Nadine Thomas, Carlos Gracia i Dominique Grillot com a Vocals i Leonor Brozgol com a Delegada Federativa.