• bg2
  • bg7
  • bg8

Celebrat el Campionat de Catalunya de TREC Enganxat

IMG0727Els proppassats 3, 4 i 5 de novembre es va dur a terme el Campionat de Catalunya de TREC Enganxat a la zona de riuet de Platja d’Aro.

L'Estatit acull el Campionat de Catalunya d’Enganxe

Cto Cat EnganchesEl Club Hípic Estartit organitza durant el proper cap de setmana el Campionat de Catalunya d’Enganxe 2017 de les categories Quartes, Troncs i Llimoneres.

I Prova Marató d'Enganxes a la pista de la FCH

maraton enganches septiembreEl Club Hípic Estartit, organitza la I Marató d'Enganxes, categoria territorial 0 *, per Quartes, Troncs i Llimoneres, que tindrà lloc a la pista de la FCH situada a l'Estartit.

Platja d'Aro acollirà el Campionat de Catalunya de Trec Enganxat

image0031Tronc, Llimonera i Junior són les tres categories que formaran part del Campionat de Catalunya 2017 que tindrà lloc aquest cap de setmana a Platja d'Aro.

Noticia pels amics de l’enganxe

2017 09 17 PHOTO 00000042Des de la Federació Catalana d’Hípica ens complau comunicar-vos que la nova pista d’enganxe de la FCH, situada al Club Hípic Estartit-Torroella de Montgrí (L’Estartit),

Convocat un curs per a caps de pista d’enganxes

IMG 20161015 WA0010La Vocalia de Jutges i Caps de pista de la FCH en col·laboració amb la Comissió d'Ensenyament i Titulacions i la Comissió d’Enganxes de la FCH, convoquen un curs per caps de pista territorials

Coneixem les medalles d'Or al Campionat de Catalunya d'Enganxes

premis 9Amb un bon nombre de participants, es va celebrar durant el cap de setmana al Club Hípic L'Estartit, el Campionat de Catalunya d'Enganxes 2017.

Convocatòria Extraordinària Examens de Galops d'Enganxe

Cristina FreixedesLa Federació Catalana d'Hípica organitza una convocatòria d'examens de Galops, pel proper dia 15, a les instal·lacions de la pista de enganxes que té la Federació a la localitat d'Estartit.

Alfons Sabaté en Troncs i Javier Monforte en Llimoneres guanyen a Platja d'Aro.

derbi enganchesCelebrat amb èxit el derbi d'enganxes que estava previst per a aquest diumenge a la localitat gironina de platja d'aro.