• bg1
  • bg5
  • bg6

El CEEC de Cardedeu proclamat millor club del món de horseball 2014

miqueljulia3Aquest passat cap de setmana i un cop finalitzada la Champions League de Horseball, es va celebrar a la mateixa ciutat d'Alfeizerao, en el marc d'un sopar, la Gala dels Premis WRH (Rànquing Mundial de Horseball), amb l'entrega dels Premis 2013 i 2014 i organitzada per la Federació Internacional de Horseball.

Fins a quatre vegades el català Miquel Julià, jugador, capità i entrenador del Club d'Equitació Esportiva Cardedeu, va pujar a l'escenari a recollir un premi. El primer que es va entregar a la nit de la Gala va ser el del millor club del món de horseball 2013, que  es coneixia que seria pel CEEC, ja que figurava al capdavant del rànquing a final d'any. La participació en sis champions, amb dos victòries, dos subcampionats i una tercera plaça des de l'any 2008 fins al 2013, així li avalaven. D'aquesta manera, el premi del 2013 reconeixia la trajectòria del club en les seves participacions internacionals. A més d’aquest premi, la WRH va atorgar també el premi de la temporada 2014, després del triomf aconseguit aquell mateix dia durant la final de la Champions League.  En el transcurs de la nit, en Miquel Julià també va ser reconegut com a  millor jugador del món de l'any 2014, i el seu cavall Rocky Zap com a millor cavall de horseball, completant d’aquesta manera una nit històrica pel horseball català, especialment per a la figura del seu capità: Miquel Julià.