• bg1
  • bg5
  • bg6

S’estrena una nova edició de la Lliga Catalana de Horseball

Can Baió-CEEC1Amb la ressaca encara recent de l’èxit del CEEC a la Champions, s’inicia una nova temporada de la Lliga Catalana de Horseball, a on, novament, l’equip de Cardedeu serà el rival a batre. Aquesta primera jornada, es celebrarà a Camós i tindrà un total de tretze partits, corresponents a les categories d’Èlit, Femení, Sub-16, Sub-14, Sub-12 i Sub-10.

La competició s’iniciarà el diumenge a les 10:00 amb el primer partit que serà el corresponent a Les Alforges contra el CEEC de la categoria de Sub-10. Seguidament es disputaran dos partits de la categoria Sub-12 i que enfrontaran El Serrat i Malla i Les Alforges contra l’Hípic GT. Coincidint amb el migdia, s’estrenarà la temporada d’Èlit, amb el partit de Malla contra Les Alforges. A més d’aquest duel, en aquesta categoria es celebraran els partits entre el CEEC contra Malla i l’Hípic GT i La Garrotxa. A la categoria corresponent els Sub-16, es desenvoluparan també tres partits i que en aquesta jornada seran els que enfrontaran  a l’Hípic GT contra La Devesa, Malla contra Les Alforges A i Malla B contra Les Alforges B. A Sub-14, es viuran dos partits més i que correspondran a Les Alforges contra el CEEC i El Turó contra l’Hípic GT. Finalment, aquesta primera jornada es tancarà amb dos partits de la categoria Femenina, i que enfrontaran a Les Alforges A i Les Alforges B i a La Garrotxa contra Can Comas.