• bg1
  • bg5
  • bg6

Gran nivell de horseball a l'inici de la XV Lliga Catalana de Horseball

Alforges-Malla1415Aquest diumenge 19 d’octubre s’ha iniciat la Lliga Catalana de Horseball 2014-2015 a l’Hípica de Les Alforges de Camós amb una estrena que no ha decebut i ha mantingut el gran nivell de temporades anteriors. En aquesta primera jornada, s’han celebrat un total de tretze partits destacant els corresponents a la categoria Èlit.

A la màxima categoria, es van disputar tres emocionants partits.  En primer lloc, el  Malla, s’ha enfrontat a Les Alforges de Camós en un partit molt igualat durant la primera part, amb un 3 a 5, favorable a l’equip de Les Alforges, no obstant,  Malla va capgirar el marcador durant la segona part finalitzant  amb un resultat final de 11 a 5. El recent campió d’Europa, el CEEC de Cardedeu, jugava contra el Serrat, els quals també han començat aquesta primera jornada amb un partit d’allò més disputat -tant en la primera part com en la segona- finalitzant el partit amb un 9 a 6, favorable pels actuals campions de Lliga.  El tercer partit de la categoria, el van disputar els equips de l’Hípic GT, que s’estrenava en aquesta categoria,  i La Garrotxa, que es presentava amb un equip renovat de jugadors internacionals. Tot i que la primera part va ser molt ajustada i amb alternances al marcador, a la segona meitat, el GT va donar la sorpresa i va acabar per imposar-se per 11 cistelles a 8.

A la categoria femenina, l’equip de les alforges A no va tenir dificultats per imposar-se a Les Alforges B, a qui va derrotar per un contundent  15 a 0. Força plàcida també va ser la victòria de Can Comas contra la Garrotxa a qui va vèncer per 6 a 1.

Can Comas-Garrotxa1415Aquesta jornada es va tancar amb els triomfs de Les Alforges contra el CEEC en Poussins (11-1), Malla contra El Serrat (12-5) i GT contra Les Alforges (11-2) en Sub-12, a la categoria Sub-14 es van celebrar dos partits que va finalitzar amb les victòries de Les Alforges contra CEEC (5-4) i del GT contra El Turó (1-13). Finalment en els tres partits de la categoria Sub-16, Les Alforges va vèncer  a Malla (10-3), Les Alforges B va fer el mateix contra Malla B (7-6) i empat a cinc cistelles en el duel entre l’Hípic GT i La Devesa.

El 2 de novembre es disputarà la propera jornada al Club Hípic GT de Folgueroles a partir de les 10 del matí.