• bg1
  • bg5
  • bg6

Doble jornada de la Lliga Catalana de Horseball

DSC 18341L’Hípica El Serrat acollirà una doble jornada de la Lliga Catalana de Horseball, corresponents a les jornades cinquena i sisena del campionat de Lliga i que es disputaran el dissabte i el diumenge a les instal.lacions de l’Hípica El Serrat de Moià.

El dissabte, es celebrarà la cinquena jornada amb un total de vuit partits, corresponents a les categories d’Èlit, Femenina, Tercera Divisió i Sub-12. Aquesta jornada s’iniciarà el dissabte a les 11:00 hores amb el partit de la categoria Sub-12 entre el CEEC i El Serrat. Seguidament es disputarà el duel entre Malla i Les Alforges de Camós. A la conclusió d’aquest partit es jugarà l’únic partit d’Èlit de la jornada i que enfrontarà a l’Hípic GT i El Serrat, mentre que les 13:00 hores, està previst l’inici del partit entre El Serrat i Les Alforges B. A partir de les 13:40 hores es jugaran els quatre partits de Tercera Divisió. El primer partit d’aquesta categoria, correspondrà a l’Hípic GT contra El Turó, seguit del Can Caldés contra Esparreguera, del duel entre La Foixarda i El Serrat, tancant la jornada el partit entre el CEEC i Banyoles.

En quant a la jornada sis del Campionat de Lliga, que es celebrarà diumenge, tindrà un total d’onze partits oficials, corresponents a les categories d’Èlit, Segona Divisió, Tercera Divisió, Femenina, Sub-16, Sub-14, Sub-12. La jornada s’obrirà a les 10:00 amb el primer partit de la categoria Femenia, i que enfrontarà a La Garrotxa contra Les Alforges. A més d’aquest partit, la categoria femenina es completarà amb els partits entre Malla i Les Alforges B i del Chea Cuore i El Serrat. En quant a la categoria Èlit, únicament es realitzarà el partit entre Les Alforges i El Serrat. De Segona Divisió es viurà també un únic enfrontament i que serà el protagonitzat per Les Alforges i MS Team. A Tercera Divisió es jugaran dos partits i que enfrontaran a Esparreguera i El Turó i El Serrat contra el CEEC. A Sub-16, també es jugarà un únic partit i que enfrontarà a Malla B contra La Devesa dels Bous. A Sub-14, es jugarà el duel entre Esparraguera B i el CEEC, completant-se la jornada amb dos partits de categoria Sub-12, i que enfrontaran a Malla contra El Serrat i Les Alforges contra l’Hípic GT.