• bg1
  • bg5
  • bg6

Onze partits conformen la setena jornada de la Lliga Catalana de Horseball

Serrat-Garrotxa Fem_-_Foto_de_Joan_CañadaEl Club Hípic Esparreguera acull aquest proper diumenge una nova jornada de la Lliga Catalana de Horseball, que ja arriba a la seva setena etapa. En aquesta ocasió, es realitzaran un total d’onze partits i que correspondran a les categories de Segona Divisió, Tercera Divisió, Femenina, Sub-16, Sub-14, Sub-12 i Sub-10.

A la Segona Divisió, únicament es realitzarà un partit i serà el que enfronti el MS Team contra l’equip local de l’Esparreguera. A Tercera divisió,  també es jugarà un únic duel i tindrà com a protagonista a un equip de l’Esparreguera i que s’enfrontarà a La Foixarda. A la categoria Femenina, es jugaran un total de tres partits. En el primer es veuran les cares els equips del CEEC i Malla. Seguidament, es jugaran els duels entre Can Comas i El Serrat i La Garrotxa contra l’Hípic GT. A la categoria Sub-16, Les Alforges s’enfrontaran a la Devesa dels Bous, mentre que a la Sub-14, L’Hípic GT jugarà contra l’Esparreguera B. A més d’aquest, en aquesta categoria es jugaran els partits entre Malla i Les Alforges, i Esparreguera A contra el Turó. La jornada es completarà amb dos partits de les categories Sub-12 i Sub-10. A la primera categoria, Les Alforges s’enfrontaran a Malla, mentre que a Sub-10 es jugarà el GT-El Serrat.