• bg1
  • bg5
  • bg6

Esparreguera s’estrena com a seu de la Lliga Catalana de Horseball

J7 GT-GarrotxaAquest diumenge es va celebrar, en el Club Hípic d’Esparraguera, la setena jornada de la Lliga Catalana de Horseball amb la celebració d’un total d’onze partits i que era la primera vegada que la Lliga es celebrava en aquesta ciutat del Baix Llobregat i que va ser una bona oportunitat de gaudir d’aquest esport tan espectacular en directe.

En la categoria femenina, es van celebrar un total de tres partits, enfrontant-se en primer lloc el CEEC de Cardedeu, que van batre a Malla per 8 cistelles a 4. A la primera meitat, les noies de Cardedeu van marxar al descans amb una renda mínima d’una cistella, però a la segona, i amb una actuació destacada de Mireia Masjuan, el CEEC va poder aconseguir el triomf. L'equip de l'Hípic GT va aconseguir la seva primera victòria de la temporada, imposant-se clarament al Garrotxa per 11 a 4, amb 5 cistelles de la Carlota Padró, i finalment el Serrat va guanyar a l'equip femení de Can Comas per 1 a 12, després d'anar guanyant a la primera meitat per 8 a 1.

En segona divisió, Les Alforges de Camós es van imposar al MS Team per 16 a 2, amb 5 gols d’Edu Golet i 5 de Joan Busquet, mentre que en Tercera Divisió, La Foixarda de Barcelona va guanyar el seu primer partit contra l'equip local de l’Esparraguera per un ajustat 7 a 6. Els més petits, els poussins del GT de Folgueroles van guanyar al Serrat de Moià per 10 a 7, i els benjamins de Malla a Les Alforges per 11 a 8. En categoria Cadet l'equip d'Esparraguera A va perdre contra el Turó per 3 a 11 i l'Esparraguera B contra el GT per 1 a 15. Finalment en categoria Sub 16, Les Alforges es va imposar clarament a la Devesa dels Bous per 12 a 4.

La pròxima jornada es celebrarà a l'Hípica Can Tramp de Cardedeu, el proper diumenge dia 22 de febrer, a partir de les 10 del matí.

Fotografies: Joan Cañada