• bg1
  • bg5
  • bg6

Can Caldes s’estrena com a seu de la Lliga Catalana de Horseball

Alforges-Malla 2ªLes instal.lacions de l’Hípica Can Caldes a Sant Cugat del Vallès, van acollir per primer cop una jornada de la Lliga Catalana de Horseball, que en aquesta ocasió va tenir un total d’onze partits i que van estar marcats pel tarannà ofensiu que van mostrar els equips amb un mitjana de 14 cistelles per partit.

La jornada es va iniciar puntualment a les 10 hores, amb l’enfrontament entre els dos equips d’Esparraguera, l’A i el B, i que va finalitzar amb triomf dels segons per 1 a 5. En aquesta ocasió, es van celebrar dos partits de la màxima categoria, i que van enfrontar a La Garrotxa contra Malla i que va finalitzar amb victòria dels osonencs per 11 a 5, mentre que el CEEC continua una setmana més sense conèixer la derrota després de sumar un nou triomf, en aquesta ocasió contra Les Alforges per 14 a 6. Els de Cardedeu, continuen sense cedir cap punt amb el seu joc habitual de control i domini de la pilota i de les touches, el CEEC ha anat per davant des del primer minut i ja en la primera part guanyava per 7 a 2. Gil Carbonés, una jornada més i Roger Garcia, amb 4 gols cadascun, han estat els màxims golejadors del partit. A Segona Divisió, Les Alforges i Malla van protagonitzar un intens duel que finalment va finalitzar amb empat a 8. En quant a la Tercera Divisió, es van desenvolupar un total de quatre partits. En el primer, Banyoles va imposar-se en un espectacular partit a El Serrat per 9 a 7. Posteriorment, es va disputar el duel entre Esparraguera i GT, i que va finalitzar amb victòria dels primers per 11 a 4. L’equip local de Can Caldes es va estrenar davant el seu públic amb una important victòria contra els barcelonins de La Foixarda per 7 a 1, mentre que el CEEC va derrotar a El Turó per 10 a 5.En categoria femenina, Les Alforges i La Garrotxa lluitaven per aconseguir la seva primera victòria de la temporada. Les jugadores de La Garrotxa es van avançar però Les Alforges va capgirar el marcador i ja al descans dominaven el duel amb una actuació estel·lar d’Elena Vera, autora de la meitat de les cistelles del seu equip.

La novena jornada es va completar amb un partit de Sub-12 i un altre de Sub-10. En el primer, el CEEC va derrotar a Les Alforges per 6 a 4, mentre que el duel de la categoria Sub-10, es va decantar per la mínima amb triomf del CEEC contra El Serrat (5-4).