• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

13 jugadors catalans de Horseball seleccionats com a Esportistes d’Alt Nivell pel CSD

femeni entrega1El Consejo Superior de Deportes, ha donat a conèixer els noms dels esportistes que han estat considerats per aquest organisme com a Esportistes d’Alt Nivell i que han estat publicats al BOE amb data del dia 27 de desembre de 2013.

Entre els escollits pel CSD hi formaran part els membres de la Selecció Espanyola Mixta formada integrada pels catalans, Marià Clavell, Gerard Garcia, Albert Molera, David Puigvert, Guillem Puigvert, Josep Salvatella, i Adrià Velasco. Per part de la Selecció Espanyola femenina, han estat seleccionats per participar en el programa d’Esportistes d’Alt nivel les amazones catalanes, Júlia Aromí, Laura Font, Irene Menéndez, Anna Otero, Anna Planas i Irene Valencia. Aquests jugadors i jugadores, van participar recentment en el Campionat d’Europa de la disciplina, que es va celebrar a la localitat francesa de Saint Lo a França, i on els dos equips van obtenir la medalla d’argent.

A continuació podeu descarregar-vos el llistat complet de genets i amazones catalans que formen part en aquests moments del programa d'Alt Rendiment del CSD:

ALTRENDIMENT.pdf

Fotografia: Berta Barnils