• bg1
  • bg5
  • bg6

Nova Jornada de la Lliga Catalana de Horseball

Malla-Camprodon 12Aquest cap de setmana arriba la novena jornada de la Lliga Catalana de Horseball, que es celebrarà a les instal.lacions del C.H. Les Alforges, situat a la localitat gironina de Camós i que tindrà un total de dotze partits de les categories Sub-16, Sub-14, Sub-12, Sub-10 i Femenina.

La jornada s’iniciarà a les 10:00 hores, amb la celebració del primer partit de la categoria Sub 14, i que enfrontarà a Malla contra Garrotxa. A la finalització d’aquest duel, serà el torn de la resta de partits de la categoria i que enfrontaran a les Alforges B contra el CEEC, La Devesa dels Bous contra Camprodon i Les Alforges A contra el GT. A les 12:20 hores, aproximadament, arribarà el torn dels dos partits de Sub-12. El primer enfrontarà a El Turó contra Malla i l’altre serà pel CEEC contra l’Hípic GT. A les 13.30, es celebrarà el partit de la categoria Sub 10 entre els locals de Les Alforges contra Camprodon, i a les 14.05 hores, s’iniciarà el matx entre l’Hipic GT i El Serrat.

A les 14.40 hores, aproximadament, s’iniciarà el primer dels tres duels de la categoria Femenina. El primer, enfrontarà a Les Alforges contra el CEEC, el segon a l’Hipic GT contra El Serrat, tancant el partit de Camprodon i Can Baiò.  La jornada es tancarà amb el partit de Sub-16, entre el GT i el CEEC.