• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Molta competència i bon joc en els partits de la Novena Jornada de la Lliga Catalana de Horseball

Can BaioCamprodon1A les instal.lacions de Les Alforges de Banyoles s’ha celebrat la novena jornada de la Lliga Catalana de Horseball, amb la celebració d’un total d’onze partits, i on van destacar els duels  de categoria femenina.

En aquesta categoria, es van celebrar un total de tres duels. En el primer, l’equip local de Les Alforges s’enfrontaven a les actuals campiones de Catalunya i Espanya, el CEEC. Tot i caure, les gironines van mantenir el pols durant la primera meitat, on queien per només una cistella de diferencia. En el segon temps, les de Cardedeu van materialitzar la seva victòria per 8 a 5, basant-se en un joc de molta velocitat i intensitat. Can Baió i Camprodon, es van enfrontar en un partit, on les de Serinyà van demostrar que seran una de les grans rivals de les actuals campiones, després d’imposar-se en aquesta ocasió per 9 a 1, acumulant un nou partit sense conèixer la derrota, aupant-se fins a la segona posició de la classificació tot i tenir un partit menys que les seves rivals. En el tercer partit de la categoria, El Serrat de Moià, guanyava el seu primer partit davant el Club Hípic GT, pel resultat de 10 a 4. Les jugadores de Moià,van controlar el partit amb molta possessió de la pilota i donant poques opcions a les joves de Folgueroles que al final de la primera meitat ja perdien per 4 a 1.

Fem.El SerratHípic GT1De la categoria Sub 16, l’Hipic GT,  va imposar-se per 11 a 4 el CEEC, en un partit on els jugadors del GT van ser el grans dominadors del duel. De la categoria Sub-14, es van realitzar un total de quatre partits. En el primer, La Garrotxa va doblegar a Malla per un contundent 10 a 1, el CEEC es va imposar a Les Alforges B per 7 a 4, mentre que La Devesa dels Bous, no va patir per sumar un nou triomf, en aquesta ocasió contra el Camprodon per 14 a 1, tancant la categoria el partit entre Les Alforges A i el GT, que va finalitzar amb empat a 8 cistelles. De la categoria Sub 12, únicament es va realitzar un partit i va ser el que va enfrontar el CEEC contra el GT i que es va decantar del cantó de l’equip de Folgueroles per només una cistella de diferència (8-9). Els últims partits de la jornada van ser de la categoria Sub 10m que van finalitzar amb triomf de Les Alforges contra Camprodon (9 a 7) i amb empat entre el GT i El Serrat (8-8).