• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

El Centre Hípic de Malla acollirà la desena jornada de la Lliga Catalana de Horseball

Malla-Camprodon 12La desena Jornada de la Lliga Catalana de Horseball arriba aquest cap de setmana amb la celebració a Malla d’un total de deu partits corresponents a les categories Sub 14, Sub 16, Femenina i Elit.

La competició s’iniciarà a les 10 hores amb el primer partit corresponent a la categoria Sub-14 i que enfrontarà a La Garrotxa contra Camprodon. A les 10:30 hores, aproximadament, serà el torn de l’equip local de Sub-16, que s’enfrontarà a Aiguamolls. A les 11:10, arribarà el torn del primer partit de la categoria d’Èlits, on La Garrotxa s’enfrontarà a Les Alforges. A la finalització d’aquest duel, es jugarà el partit entre els locals de Malla i el CEEC, corresponent a la categoria Sub-14. Coincidint amb el migdia, es desenvoluparan els tres partits de la categoria Femenina. El primer enfrontarà a Camprodon contra El Serrat, seguidament es jugarà el CEEC contra Can Baió tancat la jornada el partit entre El Turó i l’Hípic GT.

A les 14:05, tindrà lloc el matx entre El Serrat i el CEEC de la categoria Sub-16, i que donarà pas els dos últims partits de la desena jornada i que correspondran a la categoria Elit. El primer serà entre l’equip local de Malla i Camprodon, per finalitzar amb El Serrat i el CEEC.