• bg1
  • bg5
  • bg6

Les Alforges escenari de la tretzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball

Alforges-Camprodon1Les instal.lacions del C.E. Les Alforges de Camós, acolliran aquest cap de setmana una nova jornada de la Lliga Catalana de Horseball que arriba aquesta setmana a la seva tretzena edició i que tindrà un total de dotze partits.

La competició s’iniciarà a les 10 del matí, amb el duel de categoria Sub-14 entre l’equip de Les Alforges B i Alforges A. Seguidament, arribarà el primer partit de la categoria Èlit, entre Camprodon i Garrotxa. A les 11:10 hores, aproximadament, arribarà el torn del partit de categoria Sub-10 entre l’Hípic GT i Camprodon. De la mateixa categoria correspondrà el matx entre els locals de Les Alforges i El Serrat. Coincidint amb el migdia, es celebrarà el segon partit d’Èlits entre Les Alforges i el CEEC, un dels duels més esperats d’aquesta tretzena jornada. A la finalització del mateix, serà el torn pel partit entre El Serrat i Malla de categoria Sub-16. A les 13:30 hores, s’iniciarà el partit de Segona Divisió entre l’Hípic GT i Can Comas, mentre que a les 14:05 hores, arribarà el torn pel CEEC B i Alforges. A les 14:40, s’iniciarà el darrer partit d’Èlits entre El Serrat i Malla. A les 15:15 hores, el CEEC i La Devesa dels Bous es veuran les cares en un nou duel de categoria Sub 14. El dos darrers partits d’aquesta setmana, correspondran el Can Comas i l’Hípic GT de Sub-16 i a La Foixarda contra el CEEC de Segona Divisió B.