• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

El triomf del CEEC contra Les Alforges deixa la Lliga en safata dels de Cardedeu

Elit CEEC_Alforges1Les instal.lacions de Les Alforges a Banyoles, van acollir la tretzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball, a on es van celebrar importants partits de Primera Divisió, mentre que a Segona Divisió es van decidir els equips que passarien a la fase final dels Play-Off.

El partit més destacat de la jornada va ser el que va enfrontar a Les Alforges contra el CEEC. El partit va ser molt emocionant i d’un gran nivell de joc i des d’un primer moment, els jugadors del CEEC van haver de suar per imposar-se a l’equip local. Els de Cardedeu, van  començar marcant i es va posar amb un 2 a 0, però els de Banyoles no deixaven que el CEEC es distanciés més, fins a empatar el partit quan faltava un minut per acabar la primera part, però en els darrers segons, els de Cardedeu s’avançaven novament, aconseguint marxar el descans amb una mínima avantatge.  Amb continus empats i alternances en el marcador, finalment el CEEC es va endur la victòria en els darrers segons. Un gran partit, amb molta intensitat i emoció,  grans cistelles i espectaculars jugades que van respondre a les expectatives d'un gran duel. David Puigvert i Miquel Julià, de les Alforges i del CEEC respectivament, amb 5 cistelles  cadascú van ser els màxims golejadors del partit. La victòria del CEEC en aquesta jornada contra Les Alforges, deixa pràcticament sentenciada aquesta catorzena edició de la Lliga Catalana de Horseball. A falta de dues jornades, només si el Malla guanyés a Les Alforges i al CEEC per més de 8 cistelles de diferència i a més a més el CEEC també perdés el seu partit conta la Garrotxa, podrien fer-li prendre la lliga als de Cardedeu.

2ªDiv CEEC_B-Alforges1A més d’aquest partit, de la categoria Èlit, també es va celebrar els duels entre el tercer i el quart classificat, Malla i el Serrat de Moià. Molt aviat, l’equip de Malla es va col·locar amb un 3 a 0 en el marcador, i amb un gran partit no va donar opcions en cap moment al Serrat,  que venia de plantar cara perdent per la mínima amb el CEEC i amb Les Alforges. Al final de la primera part el Malla ja guanyava per 6 cistelles a 2, i en la segona, va ampliar la diferència fins arribar a un 12 a 6. El millor jugador del partit va ser, Adrià Velasco, autor d’un total de 6 cistelles. L’equip de Malla encara aquest final de Lliga, amb un gran estat de forma, quan encara li resten dos partits compromesos, el pròxim onze de maig a l'Hípic GT de Folgueroles contra el CEEC, i la darrera jornada de la categoria, el primer de juny a Camprodon, contra Les Alforges i on podria estar en joc en aquells moments la lluita pel sub-campionat de Lliga. Finalment, el partit que havia d'enfrontar els dos equips que tanquen la classificació, el Garrotxa i el Camprodon va quedar aplaçat.

A Segona Divisió A, els partits que es jugaven, decidien els equips que entrarien a les finals del play off, ja que la classificació estava molt ajustada. L'equip exclusivament femení del CEEC que ocupava la cinquena posició, va guanyar sorprenentment a Les Alforges que encapçala la classificació i que no havia encara perdut cap partit. Aquesta victòria ha permès a les joves de Cardedeu, situar-se en la tercera plaça i poder optar al campionat, deixant fora de la lluita als seus companys del CEEC A, que empatats a punts amb l'equip de Can Baió han quedat desplaçats a la cinquena posició, ja que preval el gol average particular enfront del general i Can Baió es va imposar al CEEC A per 8 a 7. Així doncs, Les Alforges, l'Hípic GT, el CEEC B i Can Baió, buscaran classificar-se per a la final, l'onze de maig a l'Hípic GT.

Dos equips de sub 16, tres de sub 14, dos de sub 12 i dos de sub 10, completaven aquesta tretzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball a Les Alforges de Banyoles.

Fotografies: Berta Barnils.