• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Can Baió lidera la classificació femenina a les portes del Play-Off

Can BaióEl Centre Hípic Garrotxa d'Olot va celebrar aquest passat diumenge la catorzena jornada de la Lliga Catalana de Horseball, on en la categoria d'elit, l'equip de casa, el Club Horseball La Garrotxa, va perdre amb el Serrat de Moià amb un resultat clar de 11 a 3 a favor dels de Moià, que d’aquesta manera mantenen la quarta posició de la classificació.

Femenina Camprodon-GT1En categoria femenina, les noies de Can Baió de Serinyà, van guanyar amb comoditat a Les Alforges de Banyoles pel resultat de 8 a 3. Irene Menéndez amb 4 gols va ser la màxima anotadora del partit. Amb aquesta victòria, l’equip Can Baió encapçala la classificació de la categoria femenina, quan finalitza la lliga regular i cal afrontar els play-off, després de no perdre cap partit durant aquesta primera part del campionat. Per la seva part, El Serrat de Moià també va certificar el seu pas els Play-Off i assegurant-se la seva participació després de guanyar fàcilment al Turó de Fonteta per 15 a 3. Les germanes Alejandra i Georgina Oller van ser les màximes golejadores amb 6 i 5 cistelles respectivament. Les noies de Camprodon es van imposat a les joves de l'Hípic GT en el tercer dels partits de la categoria femenina, en aquesta jornada d'Olot. A la primera part les de Camprodon s'avançaven amb un clar 5 a 2, avantatge que els hi va servir per guanyar aquest partit després d'una ajustada segona part amb un parcial de 3 a 3, deixant un resultat final de 8 a 5. En aquest partit va destacar l’actuació d’Anna Malave del Camprodon, que va aconseguir anotar fins en quatre ocasions.

El CEEC de Cardedeu, que descansava en aquesta jornada, ocupa finalment la segona plaça, i en els play-off, s'enfrontarà a l'equip de Les Alforges que empatat a punts amb El Serrat . Serà Can Baió qui es jugarà el passar a les finals amb El Serrat que finalment queda en la quarta posició tot i haver set l'únic equip que li ha arrencat algun punt, amb un empat, a les de Serinyà. Aquestes semifinals tindran lloc el proper 1 de juny a Camprodon.

Aquest diumenge va debutar a Segona Divisió B, un nou equip format a L'Hípica Municipal La Foixarda de Barcelona, i on els joves barcelonins van pagar la inexperiència davant els veterans del CEEC de Cardedeu, que els van guanyar per un ampli resultat.
Després que en la passada jornada ja quedés matemàticament campió de la categoria sub 16, l'equip del Serrat de Moià, en aquesta, El Turó de Fonteta de la categoria sub 12 s’ha proclamat campió d'aquesta lliga a falta de 2 partits, després de no haver cedit cap punt en tot el campionat. En Vicenç Gómez, en Lluís Mestre, en Pau Noguer, en Robert Planas, en Guillem Roig i En Saüc Vila són els components d'aquest equip campió. Amb aquest triomf el Club del Turó aconsegueix per primera vegada pujar el capdamunt del podi en una Lliga Catalana. La propera jornada tindrà lloc el dia 11 de maig a l'Hípica GT de Folgueroles.

Fotografies: Berta Barnils