• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

La final de la Segona Divisió de la Lliga Catalana de Horseball plat fort de la jornada

2ªDiv CEEC_B-Alforges1El Club Hípic GT de Folgueroles acull una nova jornada de la Lliga Catalana de Horseball, que tindrà un total de dotze partits de les categories d’Èlit, Segona Div., Segona B, Sub-16, Sub-14 i Sub-12,  i com a partit estrella la gran final de Segona Divisió entre el CEEC B i Les Alforges.

La competició d’aquesta setmana s’iniciarà a les 10 hores amb el primer partit de la categoria Sub-12, i que enfrontarà a l’equip local del GT contra el CEEC. Seguidament, es posarà en marxa el següent partit de la categoria i que enfrontarà a Malla contra El Turó. A les 11:10 hores, aproximadament, arribarà el torn dels quatre partits de la categoria Sub-14. En el primer  s’enfrontaran el CEEC contra Les Alforges B, seguidament es realitzarà el Camprodon i La Devesa dels Bous, l’Hípic GT contra Les Alforges A, mentre que La Garrotxa i el Malla tancaran la categoria Sub-14.

A les 13:30 començaran els tres partits de Segona Divisió. El primer correspondrà el partit per la lluita per determinar la cinquena i sisena posició final, i que enfrontarà el CEEC A contra Can Comas; a les 14:05, es jugarà el partit per la tercera i quarta posició entre el GT i Can Baió, disputant-se la gran Final de la categoria a les 14:40 hores amb el partit entre el CEEC B i Alforges, un duel que determinarà el guanyador de la categoria de la temporada 13/14.

A les 15:15 hores, es posarà en marxa l’únic partit de la jornada de la categoria Sub-16, entre Can Comas i El Serrat, mentre que a les 15:50 hores, s’iniciarà el duel de Segona Divisió B entre l’Hípic GT i La Foixarda, tancat aquesta jornada el partit de Primera Divisió Èlit entre Camprodon i La Garrotxa.