• bg1
  • bg5
  • bg6

El CEEC es proclama campió de la Lliga Femenina de Horseball

Femenina CEEC1El Centre d’Equitació Esportiva de Cardedeu (CEEC) s’ha proclamat campió de la Lliga Catalana Femenina de Horseball,  després de vèncer a la gran final al Serrat de Moià, en un duel vibrant i que es va decidir per la mínima (8-7). Amb aquest triomf, el CEEC tanca una temporada plena d’èxits amb els triomfs a Primera Divisió, Femenina i Segona Divisió B.

Lliga 20141Com dèiem, el CEEC va aconseguir repetir el triomf a la categoria femenina, després d’imposar-se a la final en un partit molt ajustat al Serrat, mentre que la tercera posició final de la categoria va ser per Can Baió que va endur-se’n el seu duel per la tercera i quarta posició contra Les Alforges per 9 a 5. A Segona Divisió, Les Alforges, va poder trencar el domini dels equips del CEEC, imposant-se a final de temporada el CEEC i el GT que finalment van quedar classificats en segona i tercera posició. A Segona Divisió B, el nou campió de Lliga és el CEEC, amb el GT en segona posició i el C.H. Esparreguera en la tercera plaça del podi.  A la categoria Sub-16, El Serrat va endur-se el títol després de superar el GT i a Malla, segon i tercer, respectivament. L’equip de Les Alforges va sumar un segon títol, en aquesta ocasió gràcies a la categoria Sub-14, a on es va proclamar campió, després de superar a La Devesa dels Bous, mentre que la tercera posició va recaure finalment en el CEEC. En categoria Benjamins, el campió de Catalunya és l’equip de El Turó, amb el CEEC en segona posició i el GT en la tercera. En Poussins, el millor equip és el GT, que va superar en la lluita pel títol El Serrat i a Les Alforges.

Gil Carbonés- Emili ZegríDesprés de la finalització dels partits d’aquesta darrera jornada, es va realitzar l’acte de lliurament de Trofeus i Premis i que va comptar amb la presència de l’Alcaldessa de Cardedeu, Sª Calamanda Vila, del President de la Federació Catalana d’Hípica, Sr. Emili Zegrí i del Coordinador de la Comissió de Horseball de la Federació Catalana, Sr. Francesc Puy. Durant aquest acte, es va premiar a Gl Carbonés, jugador del CEEC, que va fer doblet després d’aconseguir el trofeu el millor jugador i millor golejador, premi, aquest últim,  que va compartir amb el jugador del Serrat, Nil Seall. El premi el millor binomi va ser per Jordi Busoms. A la categoria femenina, el trofeu de millor jugadora va ser per Irene Menéndez, mentre que el de màxima golejadora va ser compartit per Mireia Masjuan i Irene Menénez. El premi el millor binomi va ser per Esther Algueró.

Benjamins El_Turó1A més d’aquests premis, també es va fer lliurament dels II Premis Catalunya, uns guardons que volen reconèixer els jugadors catalans que han aconseguit èxits internacionals. El Trofeu Pilota de Horseball per la seva trajectòria va ser pel CEEC Cardedeu, que va finalitzar el 2013 com el millor equip del móns segons el rànquing de la FIHB, i per en Jordi Serra, reconegut com a segon entrenador del món. Pels seus èxits esportius de l’any 2013, van rebre el seu reconeixements Gerard Garcia, medalla d’argent a l’europeu en categoria absoluta mixta i màxim golejador,  i Roger Garcia, quart jugador del món del 2013, medalla d’argent a l’europeu Sub-16, trofeu al millor binomi, bronze a la Champions Sub-16 i Argent a la Champions Èlit.