• bg1
  • bg5
  • bg6

Set catalans conformen la Selecció Espanyola Sub-16

josepfatjoLa Real Federación Hípica Española ha donat a conèixer la llista de convocats de la selecció espanyola Sub-16 que participarà en el proper Campionat d’Europa, i on la presència de jugadors catalans serà majoritària, amb un total de set binomis.

Aquesta propera fita internacional tindrà lloc del 25 al 27 de juliol de 2014 a les instal.lacions del CECYL a Segòvia, i els jugadors catalans seleccionats per conformar la selecció Sub-16 han estat:

Josep Fatjó amb Rufa, del Club Hípic GT.

Paula Jiménez amb Elvis i Bruno Cabau amb Texas, del Club Hípic Malla.

Carlota Padró amb Charnega, Clara Purtí amb Star i Meritxell Feliu amb Denzel, del Club Hípic El Serrat.

A més d’aquests binomis també ha estat seleccionat com a Reserva el binomi format per Isaac Fandos amb Champion, del Club Hípic GT.

Aquest jugadors, a més de Laura Landesa i Cristina Barriopedro, han estat convocats pel seleccionador i entrenador espanyol, Jordi Serra, per realitzar a les instal.lacions del C.E. E. Les Alforges de Camós (Girona), un clínic de tres dies que es realitzarà abans de viatjar cap a Segòvia per preparar aquest Campionat d’Europa. L’Staff tècnic es completarà amb Aitor Arango, com a ajudant de l’entrenador, Ricardo Martínez exercirà de Cap d’Equip i Joan Banal serà el Mosso.