• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Segòvia acull el Campionat d’Europa de Horseball que tindrà àmplia presència catalana

Fem.El SerratHípic_GT1Les instal.lacions del Centro Ecuestre de Castilla y León a Segòvia, acolliran del 25 al 27 de juliol el Campionat d’Europa de Seleccions de Horseball de la categoria SUB-16 i que tindrà una àmplia representació catalana.

En aquest campionat, les seleccions que participaran en aquesta XI Edició del Campionat seran les seleccions d’Àustria, Bèlgica, França, Gran Bretanya, Itàlia, Holanda i la selecció espanyola. En aquesta ocasió, la selecció espanyola estarà conformada per un total de set binomis catalans i que seran:

Josep Fatjó amb Rufa, del Club Hípic GT.

Paula Jiménez amb Elvis i Bruno Cabau amb Texas, del Club Hípic Malla.

Carlota Padró amb Charnega, Clara Purtí amb Star i Meritxell Feliu amb Denzel, del Club Hípic El Serrat.

També ha estat seleccionat com a Reserva el binomi format per Isaac Fandos amb Champion, del Club Hípic GT. De Seleccionador nacional, novament exercirà les funcions el també català, Jordi Serra.

A més del Campionat d’Europa, es celebrarà conjuntament els campionats d’Espanya de Clubs de les categories Mixta i Femenina. A la categoria Mixta, hi participaran un total de tres equips: CEEC, Les Alforges i Malla. En aquesta edició, els equips catalans tindran com a rivals els conjunts del C.H. Palencia, Jurasic Sharks El Albero i els Cabaleiros do Salnes.

En categoria Femenina, també hi participaran tres equips catalans i que en aquesta ocasió seran el C.E. Les Alforges, el CEEC i Can Baió. La resta de conjunts que hi participaran en aquest campionat seran els The Glitters i l’equip de Cabaleiros do Salnes.