• bg1
  • bg5
  • bg6

Comença el Horseball en els Jocs Eqüestres Mundials

Horseballweg14Aquest dimecres dóna començament a Saint Lô l'exhibició de Horseball dins dels Jocs Eqüestres Mundials. La competició, que es desenvoluparà diàriament fins al diumenge 31 d'agost, constarà de tornejos de quatre equips femenins i quatre mixts.

Juntament amb l'amfitriona, França, són tres més els països que participen en aquesta exhibició en les dues categories: Espanya, Bèlgica i Itàlia.

Cadascun dels equips jugarà contra els altres tres de la mateixa categoria durant els tres primers dies; el diumenge es disputaran les finals i la lluita pel tercer i quart lloc. Tots els partits començaran a les 18:00 hores en el Centre Eqüestre de Saint Lô.

El sorteig es va realitzar en la tarda del dimarts. Tots els membres de les seleccions van ser rebuts a l'Ajuntament per les autoritats locals.

Els participants en la selecció mixta espanyola són majoritàriament catalans: Gil Carbonés, Marià*Clavell, Gerard Garcia, David Puigvert, Guillem Puigvert, Josep Salvatella i Adrià Velasco. Per part de la selecció femenina: Júlia Aromí, Nelia Coll, Laura Font, Mireia Masjuan, Irene Menéndez, Laure de Prado i Marian de Prado. El seleccionador és Jordi Serra.

Avui, jornada inaugural, Espanya s'enfronta amb França en les dues categories. A les 19:10 tindrà lloc el partit femení i a les 20:40 el mixt, després que a les 18:00 es realitzi la cerimònia d'obertura i la presentació de tots els jugadors.