• bg1
  • bg4
  • bg5

Noves competicions de Doma Paraeqüestre

17538 1Durant els mesos d'abril i maig es celebraran a Catalunya dues Competicions Nacionals de Doma Paraeqüestre i que tindran lloc a les localitats de Torredembarra (18/19 abril) i de Vidreres (2/3 maig).

Nou Curs de Comissari Nacional de Doma Paraeqüestre

LOGO RFHEEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges (CTNJ), juntament amb la Direcció Técnica d’Hípica Adaptada de la RFHE i la Federació d’Hípica de Castella i Lleó, convoquen un nou Curs de Comissari Nacional de la disciplina de Doma Paraeqüestre que es desenvoluparà durant els dies 13 i 14 de febrer.

Jordi Rubió i Daniel Jesús Román, nous campions de Catalunya de Doma Paraeqüestre

podi paraequestreConjuntament amb el Campionat de Catalunya de Doma Clàssica, es va realitzarà una nova edició del Campionat de Catalunya de Doma Paraeqüestre, que també es va realitzar a les instal.lacions del CAVA a Sant Martí Vell (Girona).

Nou codi de Classificació mèdic-funcional del Comitè Internacional de Paraeqüestre

COIP-350x263Aquest darrer cap de setmana el Comitè Paralímpic Espanyol (CPO), va organitzar a les instal.lacions de la Universitat Camilo José Cela, unes jornades formatives sobre el: Nou Codi de Classificació mèdic-funcional del Comitè Internacional de Paraeqüestre.

V jornades de portes obertes d'Hipoteràpia a E.P.C La Granja

cartelL’Escola Pony Club la Granja amb el suport de l’Ajuntament de Sant Miquel de Olèrdola organitza unes jornades de portes obertes de hipoteràpia dins les seves instal•lacions per, donar a conèixer aquesta disciplina i gaudir d’una sessió gratuïta.

Jornada de portes obertes d’Hipoteràpia a l’Escola Pony Club La Granja

hipoterapiagranjaL’Escola Pony Club La Granja, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Miquel d’Olèrdola, organitzarà el proper dia 4 d’octubre una jornada de portes obertes d’Hipoteràpia per donar la possibilitat de poder gaudir d’una sessió per tal d’experimentar, per ells mateixos i les seves famílies, dels beneficis d’aquesta disciplina.

85 assistents participen a les II Jornades Nacionals de Paraeqüestre

jornadas paraecuestresDel 13 al 15 de febrer, es va celebrar a les instal.lacions del Centro Ecuestre de Castilla y León (CECYL), la II Edició de la Jornada Nacional de Paraeqüestre que en aquesta ocasió va reunir a un total de 85 participants, convertint a aquestes jornades en l’event esportiu de Doma Clàssica Adaptada més nombrós d’Espanya.

En marxa les II Jornades Nacionals de Paraeqüestre

LOGO RFHELa Real Federación Hípica Española juntament amb la Fundación para la Promoción del Deporte Ecuestre, posen en marxa la II edició de les Jornades Nacionals de Paraeqüestre que es celebrarà del 13 al 15 febrer a les instal.lacions del CECYL a Segòvia.

II Curs d’Actualització de Tècnics Esportius per a Discapacitats

bg1La RFHE ha posat en marxa el II Curs d’Actualització de Tècnics Esportius per a Discapacitats que es farà de manera On-Line i que estarà coordinat juntament amb la Fundació Mapfre.