• bg1
  • bg4
  • bg5

Projecte FEI Solidarity

IMG5856Durant els dies 21 i 22 de juliol, va tenir lloc la primera convocatòria del "Projecte de Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives: Doma Adaptada"

Jornada de Doma adaptada a Raul Pinteño

ONCE-1El passat 20 de maig de 2018 Club Hípic Raúl Pinteño, va organitzar una activitat per a afiliats a l’ONCE d'iniciació a la Doma adaptada per a persones invidents i amb deficiències visuals.

Noves competicions de Doma Paraeqüestre

17538 1Durant els mesos d'abril i maig es celebraran a Catalunya dues Competicions Nacionals de Doma Paraeqüestre i que tindran lloc a les localitats de Torredembarra (18/19 abril) i de Vidreres (2/3 maig).

Atenció interessats en la Doma Adaptada !

doma adaptadaLa FCH ha estat seleccionada per formar part del projecte de "Desenvolupament Nacional d'Estructures Esportives de Doma Clàssica Adaptada" que impulsa la RFHE.

Celebrades les IV Jornades Nacionals Doma Clàssica Adaptada

Jornadas IV doma adaptada minUn cop més, la celebració de les IV Jornades Nacionals Doma Clàssica Adaptada - AMTUNA CECYL a El Centro Ecuestre Castilla y Leon, han tornat a aconseguir, la unió de coneixements, mestratges i experiències.

Nou codi de Classificació mèdic-funcional del Comitè Internacional de Paraeqüestre

COIP-350x263Aquest darrer cap de setmana el Comitè Paralímpic Espanyol (CPO), va organitzar a les instal.lacions de la Universitat Camilo José Cela, unes jornades formatives sobre el: Nou Codi de Classificació mèdic-funcional del Comitè Internacional de Paraeqüestre.

Èxit catala al Campionat d'Espanya de Doma Adaptada

Cto-Esp-Doma-Adaptada-19Del 31 de maig al 3 de juny de 2018 va tenir lloc el Campionat d'Espanya de Doma Adaptada que es va celebrar conjuntament amb el de Doma Clàssica.

Dia Internacional de les persones amb discapacitat: Posa’t al meu lloc.

IMG0221El Club Hípic Raul Pinteño va estar present a Girona, durant  el cap de setmana passat en el dia internacional de les persones amb discapacitat.

85 assistents participen a les II Jornades Nacionals de Paraeqüestre

jornadas paraecuestresDel 13 al 15 de febrer, es va celebrar a les instal.lacions del Centro Ecuestre de Castilla y León (CECYL), la II Edició de la Jornada Nacional de Paraeqüestre que en aquesta ocasió va reunir a un total de 85 participants, convertint a aquestes jornades en l’event esportiu de Doma Clàssica Adaptada més nombrós d’Espanya.