• bg1
  • bg4
  • bg5

Jornada de portes obertes d’Hipoteràpia a l’Escola Pony Club La Granja

hipoterapiagranjaL’Escola Pony Club La Granja, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Miquel d’Olèrdola, organitzarà el proper dia 4 d’octubre una jornada de portes obertes d’Hipoteràpia per donar la possibilitat de poder gaudir d’una sessió per tal d’experimentar, per ells mateixos i les seves famílies, dels beneficis d’aquesta disciplina.

Aquesta jornada únicament està reservada per a un total de 20 persones, que gaudiran d’aquesta activitat completament gratuïta. Aquestes persones, seran seleccionades estrictament segons la seva patologia base i sempre i quan no existeixi cap contraindicació, i un cop hagin fet la seva pre-inscripció en el centre.
Durant aquesta jornada, el centre, que tindrà el suport de la Policia Local de Sant Miquel d’Olèrdola, realitzarà una exposició informativa del que és la Hipoteràpia i els seus beneficis, organitzant a més, activitats paral•leles pels familiars dels usuaris i visites guiades a La Granja. L’activitat terapèutica tindrà una durada de 30 minuts per persona, i cada activitat proposada per l’equip humà multidisciplinar del centre estarà basada en funció de l’estat funcional o psíquic de l’usuari.

Si voleu més informació i pre-inscripció per aquesta jornada us podeu adreçar el següent telèfon:

696.62.60.50 (Mª Angeles Navas)