• bg6
  • bg7
  • bf8

Canvis en la normativa de la Lliga de Ponis 2014

fch xxDegut a les suspensions de les competicions previstes pel calendari 2014, la Comissió de Ponis de la Federació Catalana d’Hípica, comunica que per poder participar a les finals de les lligues corresponents a la temporada 2014, s’haurà de tenir en compte els següents canvis normatius:

CLASSIFICACIÓ FINAL

Per a la classificació final de les tres lligues (les corresponents a Salt d’Obstacles, Doma Clàssica i CCE), es tindran en compte tots els resultats del genet i/o amazona, obtinguts en la seva participació en les diverses seus, descartant el pitjor resultat. Aquests valors se’ls haurà de suma els punts obtinguts a la final, que tindran un factor multiplicador de l’1,5.

TAULA D’ASSIGNACIÓ DE PUNTS PER A LES PROVES QUALIFICATIVES

1er Classificat --- 20 punts
2on Classificat --- 18 punts
3er Classificat --- 17 punts
4rt Classificat --- 16 punts
5è Classificat --- 15 punts

I així successivament ........

A aquesta puntuació, s’afegiran 5 punts extres per la seva participació a la prova. Per poder optar a la classificació final, la participació mínima requerida serà de 2 proves qualificatives (seus) per la disciplina de CCE, i 3 proves per Salt d’Obstacles i Doma Clàssica. Una de les qualificatives haurà de ser, obligatòriament, fora de la província d’origen. No obstant, podran prendre part a la final tots els binomis que ho desitgin, que puntuaran a la prova del dia, però no optaran a la classificació final de la Lliga Catalana 2014.