• bg6
  • bg7
  • bf8

S’estrena la Lliga Catalana de Ponis de Salt del 2015

ponis1L’Open Sports Club, acollirà aquest proper dissabte la primera jornada de la Lliga Catalana de Ponis de 2015 de la disciplina de Salt d’Obstacles, i que tindrà un total de dotze categories oficials i que es complementarà també amb un CST1*.

En el concurs de la Lliga de Ponis, com dèiem, es realitzaran dotze proves oficials i que correspondran a les categories de Ponis A1 i A2, Ponis B i B2, Ponis C i C2, Ponis D, Ponis D2, Ponis D3 i Ponis D-GP. Aquestes proves, seran jutjades per Ángel Vilches com a President del Jurat, Elena Boixa exercirà les funcions de Cap de Pista, Carme Terés serà la Vocal i Leonor Brozgol exercirà les funcions de Delegada Federativa.

CST1*

En quant el CST1*, es celebraran un total de set proves oficials i una de no oficial. A les proves oficials, els binomis s’enfrontaran a obstacles amb alçades compreses entre els 0.60 metres de la prova més petita del concurs fins a l’1.30 metres de la prova més gran. La prova No oficial del concurs, estarà destinada als més joves del concurs i tindrà una alçada de 0.40 metres. Les diferents proves seran jutjades pel mateix Jurat que a les proves de Ponis.