• bg6
  • bg7
  • bf8

El CAVA es prepara per viure una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis

cartellponiscavaLes instal.lacions del CAVA a Sant Martí Vell rebran aquest proper diumenge a un gran nombre de binomis que participaran en una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis que en aquesta ocasió estarà dedicada a les tres disciplines olímpiques: Doma Clàssica, Salt d’Obstacles i CCE.

De la disciplina de Doma Clàssica, es realitzaran un total de vuit proves oficials i que correspondran a les categories de Ponis A, AP Criterium, Ponis B i B2, Ponis C i C2 i Ponis D i D2. En aquesta jornada, el Jurat estarà conformat per Clare Benmayor com a Presidenta del Jurat, amb Carlos Gracia com a Vocal i Leonor Brozgol exercirà de Delegada Federativa.

En quant a la disciplina de Salt d’Obstacles, aquesta desenvoluparà un total de tretze proves amb alçades compreses entre els 0.20 m., de la prova més petita (Ponis A3) i l’1.15 metres de la prova més gran que será la corresponent a Ponis D. En aquesta disciplina, els binomis s’enfrontaran a les proves destinades a les categories de Ponis A, A2 i A3, Ponis B, B2 i B3, Ponis C, C2 i C3 i Ponis D, D2, D3 i D-GP. Les proves de la disciplina de Salt d’Obstacles seran jutjades per Leonor Brozgol com a Presidenta i Delegada Federativa, Xavi Garcés actuarà com a Cap de Pista i Carlos Gracia exercirà de Vocal.

Finalment, aquesta jornada de la Lliga Catalana de Ponis es tancarà amb les proves de Concurs Complet d’Equitació, que tindrà un total de vuit categories i que correspondran a: Ponis A1 i A2, Ponis B1 i B2, Ponis C1 i C2 i Ponis D1 i D2. Les proves de CCE seran jutjades per Carlos Gracia com a President del Jurat, amb Lydia Gallego i Clare Benmayor com a Vocals, Julián Agut exercirà les funcions de Cap de Pista del Cross i la Doma Clàssica, mentre que Xavier Garcés assumirà aquestes funcions a la Pista de Salts. Leonor Brozgol exercirà novament de Delegada Federativa.