• bg6
  • bg7
  • bf8

Esteve i Barranco acollirà una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis

petitEl C.H. Esteve i Barranco, serà escenari d’una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis, que en aquesta ocasió estarà destinada a la Doma Clàssica. A més de les proves específiques de la Lliga de Ponis, el centre de Dosrius també organitzarà un CDT1* i un CDT0*.

En el concurs de la Lliga Catalana de Ponis, es celebraran un total de vuit proves oficials i que correspondran a les categories de Ponis A, Ponis B i B2, Ponis C i C2, Ponis D i D2 i AP Criterium. Les diferents proves de la Lliga Catalana seran jutjades per Marta Condeminas, com a Presidenta del Jurat, amb Maria José Vignau, Pakita Kriens, Socorro Blas i Meritxell Agramunt, com a Vocals, mentre que com a Delegada Federativa actuarà, Leonor Brozgol.

En quant el concurs corresponent el CDT1*, es realitzaran un total d’onze probes, iniciant-se la competició amb les proves destinades a Poltres de 4, 5 i 6 anys. Posteriorment es desenvoluparan les Reprises de Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenil 0, juvenil, San Jorge i Promoció. El concurs es completarà amb les proves del CDT0* i que correspondran a les Reprises AP Sense Galops, AP, Nivell 1, Nivell 2, Nivell 3A i Nivell 4. En aquests dos concursos el jurat serà el mateix que en el concurs de la Lliga Catalana, a excepció de Maria José Vignau, que no formarà part d’ell en el CDT0*.