• bg6
  • bg5
  • bg7
  • bf8

Presència catalana a la quarta etapa de la Challenge Peter Dale a Vulbens (França)

10468665 10203824265197629_1555926825789692623_n
Recentment es va celebrar la quarta etapa de la Challenge Peter Dale, que es va celebrar a la localitat francesa de Vulbens, i que va comptar amb la presencia de genets i amazones catalans, per participar a les categories Sub-14 i Sub-17.

En aquesta quarta jornada de la Peter Dale, hi van participar, a més dels equips catalans, equips de Suïssa, Bèlgica, i, naturalment, de França. En aquesta ocasió els grans absents van ser els equips italians, que no van poder participar en aquesta jornada. Els equips catalans van tenir una molt bona actuació en aquesta competició, especialment a la categoria Sub 14. En aquesta, l’equip del Sol Solet, va protagonitzar un dels moments més emocionants de la competició. Deprés de les quatre proves del concurs, el Sol Solet es trobava empatat a la segona posició amb el Swiss Team, per aquest motiu, es va haver de realitzar un desempat per determinar quin equip aconseguia la segona posició. El desempat es va decidir amb el joc de les cinc banderes. Finalment, l’equip català va vèncer a l’equip suís, creuant la línea d’arribada amb només uns centímetres d’avantatge sobre el seu rival, oferint un gran espectacle ple d’emoció fins el final.

Les tres categories en disputa van tenir equips francesos com a guanyadors, demostrant d’aquesta manera la seva superioritat en aquest disciplina. La següent jornada de la Peter Dale, i que ja serà la gran final, es celebrarà a Itàlia els dies 21 i 22 de setembre, a on es decidiran els tres millors equips de cada categoria.