• bg6
  • bg5
  • bg7
  • bf8

Tot a punt per a la celebració a l’Auriga del Campionat de Catalunya de Pony Games

polatasses
El C.E. Auriga de Vilanova i la Geltrú, acollirà aquest cap de setmana una nova edició del Campionat de Catalunya de Pony Games, que tindrà un total de quatre categories i es desenvoluparà durant les jornades del dissabte i del diumenge.

Els equips participants en aquest Campionat de Catalunya, realitzaran un total de vint proves oficials dividides entre les dues jornades. El dissabte, els binomis s’enfrontaran a les proves corresponents a Litter, espasa, 5 banderes, Slàlom, neumàtic, carter, esglaons, globus, Torre Winsor i pujar-baixar. Durant la jornada dominical, que serà decisiva per proclamar als nous campions de la disciplina, es disputaran les proves corresponents a: 5 tasses, 3 tasses, mitjons, 4 banderes, piràmide, 2 ampolles, cartró, bàsquet, litter i Caixa d’eines. En el cas d’haver empata a la finalització d’aquestes proves, es desempatarà amb el joc de les banderes.

En aquesta ocasió, el campionat de Catalunya de Pony Games estarà dividida en quatre categories i que correspondran a Sub-12, Sub-14, 17 anys i 18 anys o més. Aquest campionat serà arbitrat per José Maria Nicolás i Jonny, com a Cap de Pista actuarà, Marie Follet, amb Roger Soler com a Delegat Federatiu i Anna Pérez com a Interventora.