• bg6
  • bg7
  • bf8

Tot a punt en el C.H. Cerdanya per celebrar el Campionat de Catalunya de Ponis

Lliga ponis2Després de la suspensió que es va haver de realitzar-se per les males condicions climatològiques, finalment, el Campionat de Catalunya de Ponis es celebrarà aquest cap de setmana a les mateixes instal.lacions del centre gironí.

lliga ponis_cerdanyaAquest campionat estarà dividit en tres disciplines: Doma Clàssica, Salt d’Obstacles i CCE. De Doma Clàssica es realitzaran un total de set proves oficials i que correspondran a les categories de Ponis A, AP Criterium, Ponis B, Ponis C i C2 i Ponis D i D2. Aquestes proves seran jutjades per Bàrbara Regàs, com a Presidenta, Dominique Grillot i Clare Benmayor com a Vocal i Leonor Brozgol exercirà de Delegada Federativa.

De la disciplina de Salts d’Obstacles, es realitzaran un total de nou proves oficials, corresponents a les categories de Ponis A i A2, Ponis B i B2, Ponis C i C2, i Ponis D i D2. Els participants en aquesta disciplina s’enfrontaran a obstacles amb alçades compreses entre els 0.40 metres de la prova més petita que correspondrà a la categoria de Ponis A2 , i l’1.25 metres de la prova més gran que serà la corresponent a Ponis D-GP. En aquesta disciplina, el jurat estarà conformat per Anna Soler com a Presidenta del Jurat, amb Raimon Miret com a Cap de Pista, Carlos Gracia com a Vocal i Leonor Brozgol exercirà de Delegada Federativa.

Finalment, el Campionat es completarà amb les proves de la disciplina de Concurs Complet d’Equitació. En aquesta ocasió, els participants es dividiran en vuit categories oficials i que correspondran a Ponis A1 i A2, Ponis B1 i B2, Ponis C1 i C2 i Ponis D1 i D2. Les diferents proves de CCE seran jutjades per Carlos Gracia com a President, Bàrbara Regàs i Dominique Grillot com a Vocals, Robert Pons actuarà com a Cap de Pista de Cross i Doma Clàssica, Raimon Miret exercirà de Cap de Pista de Salt d’Obstacles i Leonor Brozgol serà la Delegada Federativa. Precisament, durant la celebració d’aquest campionat s’inaugurarà la nova pista de Cross del club gironí, que permetrà des d’aquest cap de setmana, realitzar competicions internacionals de CCE a la comarca de la Cerdanya.