• bg1
  • bg4
  • bg5

Novetats a la Normativa Interautonomies de Cavalls Joves de RAID

raid4La RFHE ha donat a conèixer les modificacions que s’han realitzat a la Normativa de la Copa de Cavalls Joves de la Final Interautonomies i que afecta a diversos punts que a continuació resumim.

En aquesta modificació destacada:

La supressió del paràgraf on s’indica: AECCA subvenciona les inscripcions dels cavalls que participen en aquesta Copa, amb inscripció i boxes gratuïts.

Es canvien els paràgrafs corresponents els punts 1 i 3.

D’aquesta manera, el punt 1 quedarà de la següent manera:

1.-  Per participar en aquesta prova es obligatori que els cavalls tinguin una classificació en un Promoció a l’any 2014 a Espanya i no hagin participat fora proves de Promoció.

En quant el punt 3, aquest restarà finalment de la següent manera:

3.- Es classificaran els tres millors cavalls de cada categoria en funció de la velocitat controlada màxima i en el menor temps, en cas d’empat es tindrà en compte el menor temps de recuperació, si persistís l’empat, les pulsacions més baixes decidirien. En cas d’empat, es valorarà la presentació i l’estat físic del cavall, seguint l’esquema/taula de valoració de “Best Condition” de la FEI. Es considerarà els tres com ELIT.

Interautonomias_Jovenes_caballos.pdf