• bg1
  • bg4
  • bg5

Ripoll acollirà el sopar de lliuraments de Premis de RAID 2013

trofeus raidCom ja és habitual en els darrers anys, la comissió de RAID celebrarà el seu sopar de lliuraments de Premis, que en aquesta ocasió es realitzarà a l’Hotel Solana del Ter, de la localitat de Ripoll, el dia 8 de febrer.

En aquesta ocasió es lliuraran un total de 89 trofeus, tant en l’àmbit individual com per equips, ja que la temporada 2013, ha estat un any replet d’èxits pel Raid català i on destaquen la victòria de Jaume Puntí, en el Campionat d’Europa, la segona posició de Bernat Casals en el Campionat d’Espanya, la segona posició de Núria Serrabassa en el Campionat Espanya Junior o els triomfs per equips de la selecció catalana en el Campionat d’Espanya Junior o en el Campionat d’Espanya Interautonomies a on els catalans van sumar els triomfs en les tres categories.

A continuació us deixem un document amb el Menú del Sopar . La data límit per apuntar-se a aquest event és el 6 de febrer de 2014 i podeu fer la vostra reserva trucant a:

Josepa Cañelas: 639.790.494
Gerard Cobo: 677.560.101
Maite Estany: 636.965.808

El preu per persona és de 20 Euros.

Aqui trobareu més informació:

Sopar_Entrega_Premis_Temporada_Raid_2013._8_febrer_de_2014.pdf