• bg1
  • bg4
  • bg5

Xavier Llorens, Fermín Moreno i Jordi Altarriba guanyadors del RAID de Manlleu

145 4585El diumenge dia 16 de febrer, es va celebrar una nova edició del RAID de Manlleu, una competició formada per tres proves oficials corresponents a CET0, VC-60 i VC-40, i que van ser conquerides respectivament per Xavier Llorens, Jordi Altarriba i Fermín Moreno.

En el CET0*, Xavier Llorens s’imposava a lloms de Vent després d’establir un temps de 5 hores, 33 minuts i 50 segons, seguit de Jordi Nogué, amb Bradi, va finalitzar amb un temps de 5 hores, 47 minuts i 1 segon, i a només un segon de diferència es va classificar l’osonenc, Àlex Crivillé, que amb Blaki, va tancar el seu concurs amb un temps de 5 hores, 47 minuts i 2 segons. Força disputat també va ser la prova VC-60, a on Jordi Altarriba va aconseguir el millor temps amb un recorregut realitzat en 4 hores 27 minuts i 25 segons, mentre que el binomi format per Joan Boixader i Faraon EA, va aconseguir-ho en 4 hores, 27 minuts i 27 segons. El podi de la prova el va completar Josep Maria Puntí, que a lloms de Krait Polvorillo, va aconseguir aturar el cronòmetre en un temps de 4 hores, 28 minuts i 55 segons. Finalment, en la prova corresponent a VC 40 quilòmetres, disputada en dues fases, també va continuar la tònica de tota la competició i l’emoció va estar present fins el final. En aquesta ocasió el millor temps va ser per Fermín Moreno, que amb Gavilema 50% va realitzar les dues fases en 2 hores, 52 minuts i 20 segons, mentre que Maria Espinalt amb Jandicap, va fer-ho en 2 hores, 52 minuts i 23 segons, tancant el podi, Jordi Puig amb Atrox Chambao, en un temps de 2 hores, 52 minuts i 30 segons.