• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Tot a punt per l’organització d’una nova edició del Campionat de Catalunya de RAID

ivetmarfaLa disciplina de RAID, serà la primera disciplina que durant l’any 2014 celebri el seu Campionat de Catalunya, que es farà coincidir amb el RAID de Manlleu, que es celebra aquest proper dissabte dia 15 de març. En total, la classificació del Campionat de Catalunya estarà agrupada en tres categories: Sènior, Junior i Equips.

Durant el matí del dissabte, es celebraran un total de dues proves, que correspondran el CEI2** de 120 quilòmetres de recorregut, i el CEI* de 82 quilòmetres de distància i que recorreran diferents indrets de la localitat de Manlleu i de la seva comarca osonenca. Entre la destacada participació de genets i amazones inscrits, realça la presència de l’actual campiona de Catalunya de la disciplina, l’amazona, Alejandra Dachs, que intentarà revalidar la medalla d’Or aconseguida la temporada passada a lloms de Tsunami Bin Petita, però enguany competirà amb Zeus, amb l’objectiu de poder tornar a repetir triomf. A més de l’actual campiona de Catalunya, també destaca la presència de genets com Angel Soy, Miquel Vila, Agda Muixí, Rut Comas, Maria Capdevila, Maria Álvarez o Àlex Crivillé entre d’altres.