• bg1
  • bg4
  • bg5

El català Jordi Arboix s’imposa en el CEI2** d’Uzés

jordiarboixEl genet català, Jordi Arboix, es va imposar aquest darrer cap de setmana en el CEI2** celebrat a la localitat francesa d’Uzés, a lloms d’Ainhoa-Aksom, superant els 78 binomis que van prendre part d’aquesta prova de 120 quilòmetres de recorregut.

El binomi català, va estar des de l’inici entre els millors, establint des de la primera fase, el setè millor temps, en una prova dividida en quatre fases i que tenien longituds de 31, 29, 31 i, novament, 29 quilòmetres. Jordi Arboix, va afrontar la darrera fase sortint en setena posició, imposant-se a la finalització amb una velocitat mitjana de més de 25 quilòmetres per hora, per imposar-se en els darrers metres davant l’ex-campiona del món, Barbara Lissarrague. El podi el va completar l’amazona local, Catherine Roland, que amb Spirit de Crouz, va superar el també català, Àlex Luque, que a lloms de Anwar Jeromin, va finalitzar la prova en quarta posició, quedant-se a les portes del podi per un estret marge de temps de diferència