• bg1
  • bg4
  • bg5

La Selecció Catalana obté la medalla d’Or en el Campionat d’Espanya de RAID

tnLa Selecció Catalana de RAID, formada per Maria Álvarez, Jordi Arboix, Alejandra Dachs, Elisabeth Font i Silvia Yebra, es va endur la medalla d’Or en el Campionat d’Espanya de RAID per equips que es va celebrar a la localitat gironina de Bàscara.

L’equip català no va tenir rivals en aquest campionat, reafirmant un cop més, el seu domini en aquesta disciplina. En aquesta ocasió, l’equip català , que estava format per Maria Alvarez amb Qualif du Poncelet, Jordi Arboix amb Mystair Des Aubus, Alejandra Dachs amb Baraka Rey, Elisabeth Font amb Twister i Silvia Yebra amb Zaaroi de Bozouls, va obtenir la medalla d’Or amb un temps acumulat 16 hores, 44 minuts i 16 segons. El President de la Federació Catalana d'Hípica i Vicepresident de la RFHE, Emili Zegrí, va presidir l'acte de lliurament de medalles.

Amb aquest triomf, la delegació catalana tanca el Campionat d’Espanya amb un gran balanç de tres medalles: Dues individuals i una per equips, amb un resultat final d’una medalla d’Or, una d’Argent i un Bronze.