• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Bàscara torna a gaudir dels millors binomis de RAID

145 4527Per segona setmana consecutiva, la localitat gironina de Bàscara, tornarà a gaudir d’una nova competició de RAID, en aquesta ocasió de categoria Internacional i a on es realitzaran un total de tres proves oficials corresponents a CEI3***, CEI2** i CEI1*.

Com dèiem, es faran un total de tres proves oficials. La que tindrà una major distancia correspondrà el CEI3***, que recorrerà un total de 160 quilòmetres dividits en cinc fases. A la primera, els binomis recorreran un total de 40 quilòmetres, seguidament recorreran 30 quilòmetres, la tercera novament tindrà 40 quilòmetres, la quarta fase tindrà 28 quilòmetres, mentre que la darrera i definitiva tindrà 22 quilòmetres.

La prova corresponent el CIE2**, aquesta tindrà un total de quatre fases per recórrer els 120 quilòmetres de la prova. A la primera fase, els binomis realitzaran un recorregut de 40 quilòmetres, per posteriorment realitzar una fase de 30, una tercera de 28 i tancant la prova amb una darrera fase de 22 quilòmetres de distància.

Finalment, la competició es complementarà amb el CEI*, prova de menor categoria i amb un recorregut de 91 quilòmetres de distància. Aquesta prova estarà dividida en tres úniques fases, amb una primera de 40 quilòmetres de recorregut, seguida d’una fase de 29 quilòmetres, per finalment tancar la prova amb una darrera de 22 quilòmetres.