• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

L’equip espanyol de RAID, amb una important presència catalana, s’endu el bronze a Compiègne

Compiegne-2014-1-350x262L’equip espanyol de RAID, conformat pels catalans Angel Soy i Maria Dulcet, juntament amb el genet andalús, Javier Cervera, ha aconseguit la medalla de bronze per equips en el CEIO3*** de la Copa de Nacions de Compiègne a França.

Aquesta prova, que era la darrera prova internacional per equips abans del WEG, tenia un recorregut de 160 quilòmetres dividits en cinc fases i on van prendre part més d’un centenar de binomis i una vuitena d’equips.  La prova en categoria individual va ser conquerida pel gent dels Emirats Àrabs, Saif Al Mozroui, mentre que el millor genet espanyol classificat va ser Javier Cervera en la vuitena posició. Per equips, Espanya va finalitzar tercera gràcies els recorreguts de Javier Cervera, i dels catalans, Angel Soy amb For-Xinxeta i de Maria Dulcet amb Lucero-Miki. La participació catalana en aquest RAID es va completar amb la presència de Sandra Dachs amb Ajaheb i de Robert Diez amb Prim De Bozouls.