• bg1
  • bg4
  • bg5

La catalana Alejandra Dachs guanya en el CEI* de Wordwell a Gran Bretanya

Alejandra dachsL’amazona catalana, Alejandra Dachs, que muntava a Zen Al Maury, s’ha imposat aquest cap de setmana en el CEI* de Wordwell a Gran Bretanya, una prova destinada únicament a P.S.A. i de 100 quilòmetres de recorregut i que està inclosa en el Festival Global Arabian Horse Flat Racing.

alejandradachs wordwellA més del triomf d’Alejandra Dachs, també va destacar la tercera posició obtinguda per la catalana Núria Serrabassa,  que muntant a Tidjari va tancar la seva participació amb el tercer millor temps. Alejandra Dachs, va recórrer els 100 quilòmetres amb un temps de 4 hores, 50 minuts i 30 segons,  seguida del binomi dels Emirats Àrabs, Abdullah Ghanim Al Marri amb un temps de 4 hores, 50 minuts i 35 segons, mentre que Núria Serrabassa ho va fer amb un temps de  4 hores, 54 minuts i 30 segons. A més del triomf, Alejandra Dachs, conjuntament amb Zen Al Maury, van rebre el premi a la millor condició .