• bg1
  • bg4
  • bg5

Es celebra la II Edició del RAID de Polinyà

silviayebra3Aquest cap de setmana es celebrarà la II Edició del RAID de Polinyà, una competició que tindrà tres proves oficials i que correspondran a les categories de VC-40, VC-60 i CET0* i que s’iniciaran aquest proper dissabte a les 07:45 hores amb la sortida del CET0*.

Com dèiem, la competició s’iniciarà amb la prova corresponent el CET0*, una prova dividida en quatre fases. La primera tindrà un recorregut de 24 quilòmetres, seguida d’una segona de 20 quilòmetres, la tercera tindrà 22 quilòmetres, mentre que la quarta i definitiva fase tindrà un total de 20 quilòmetres. La segona prova del RAID serà la corresponent el VC-60, una prova dividida en tres fases de recorregut, que tindrà un total de 24, 20 i 22 quilòmetres respectivament. Finalment, el RAID de Polinyà es tancarà amb la prova corresponent el VC-40, que tindrà dues fases. La primera d’aquestes recorrerà un total de 24 quilòmetres, mentre que la segona tindrà un total de 22 quilòmetres.

En aquesta ocasió, el Jurat estarà conformat per Javier Uriarte, Montse Trilla, Toni Garcia, Fran Esteve i Joan Cano, mentre que la Delegada Federativa serà Josepa Cañellas. La Comissió Veterinaria en aquest RAID estarà formada per Anna Jorda, Edu Gascón i Divina Esmoris.