• bg1
  • bg4
  • bg5

Es celebra la II Edició del RAID de Pla de Martis

nuriaserrabassaAquest dissabte dia 19 de juliol, la localitat de Serinyà, a la comarca del Pla de l’Estany, acollirà la II Edició del RAID de Pla de Martis, una triple competició corresponent a les categories VC-40, VC-60 i CET0*.

La prova amb un major recorregut serà la corresponent el CET0*, una prova que tindrà un total de 84 quilòmetres de distancia, i on les altes temperatures previstes pel cap de setmana, poden ser un handicap important pels participants en aquest RAID. El CET0*, es dividirà en quatre fases. La primera tindrà 22 quilòmetres de recorregut, la segona 20 quilòmetres, la tercera de 22 quilòmetres, i la quarta de 20 quilòmetres.

La segona prova correspondrà el VC-60, dividida en tres fases. La primera tindrà 22 quilòmetres, la segona de 20 quilòmetres i la tercera de 22 quilòmetres. El RAID es completarà amb el VC-40, que únicament tindrà dues fases i que serà de 22 quilòmetres la primera i de 22 la segona.  En aquesta ocasió, el Jurat estarà format per Javier Uriarte, Montse Trilla, Toni Garcia, Joan Cano i Josep Cañellas, mentre que el Delegat Federatiu serà Francesc Esteve.