• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Maria Alvarez ocupa la tercera plaça provisional a la prova de Raid dels WEG 2014

Raid weg2La catalana María Álvarez i "Qualif du Poncelet" ocupen la tercera plaça provisional en la prova de Endurance dels Jocs Eqüestres Mundials Alltech FEI, que ha començat a les 7:00 hores d'avui, a Sartilly (França).

Cent seixanta-cinc binomis han pres la sortida, entre ells els quatre catalans: María Álvarez ("Qualif du Poncelet"), Jaume Puntí ("Novisaad d'Aqui"), Laia Muixi ("*Ourasi de *Cassa") i Jordi Arboix ("Mystair donis *Aubus").

Poc abans de les 9:00 hores han arribat a la meta els primers competidors, després de completar els 38,1 kms, de la primera fase. Després del vetgate, el xeic emiratí Hamdan bin Mohd Al Maktoum amb "Yamamah" es col•locava en primer lloc, amb una velocitat mitjana de 19,94 kms./h. i un avantatge de menys d'un minut sobre el seu compatriota i parent Rashid Dalmook Al Maktoum ("Nopoli del Dt.") i una mica de més de dos minuts sobre la defensora del títol, Maria Alvarez.

Jaume Puntí és 24º, a gairebé deu minuts del primer.

La segona fase consta de 35,5 kms., la tercera de 32,8 kms., la quarta de 33,1 kms. i la cinquena i última de 20,4 kms.